Followers

December 30, 2010

jejaka HOT

Okie dokie. Apa yang HOT? jeng...jeng..jeng...

ahaaa.. mesti ada yang dah boleh target jejaka mana yang sekarang ni memang tengah malatop2 dan menjadi sebutan ramai orang.. Siapa lagi kalau tidak bukan si Khairul Fahmi Che Mat. Macam pisang goreng panasssss weyh Goal Keeper Malaysia ni sekarang. Bukan apa, memang semua pun kagum dan 'salute' dengan gaya dia beraksi. Lagipun, memang perlawanan semalam dia betul-betul membuatkan ramai aweksss teruja melihat aksi si Fahmi ni bermain. Tapi jangan tak tahu, Fahmi ni sudah berPUNYEEE! At first, memang dah agak watak Fahmi ni macam pemalu. Then, bila dah study blog (study tuhhhh... wakaka), baca satu demi satu entry si girlfriend Fahmi ni post, then memang dah boleh baca si Fahmi ni memang seorang yang pemalu. Ho, soe lagi.. demo oghe kelate...supo hok kawe. Hehehe.. Tapi, awek si Fahmi, meh la aku bagi nama si Elia ni dia duduk kat Setiawangsa. Diorang ni sama-sama lahir tahun 1989. Muda dua tahun dari aku. Kira adik la ni kan... Tapi bila dah famous macam ni, dah tak nampak macam adik-adik. Macam aku yang adik ada laa... Hahaha.. Weh, mamat ni memang chinese look abesss. Malas nak cite panjang sebenarnya. Sebab aku yakin semua blogger yang rajin update blog and tengok bola semalam mesti akan update pasal pemain HOT ni. Percayalah cakap aku. Tahniah buat pasukan Malaysia. Bangga gilerrr ;)

Meh aku bagi link si Elia, awek si Fahmi ni... Short & Sweet ;) Ouh, lupa. si Elia ni ada cousin tinggal di Andalas. Ada dia update kat blog dia. Cousin dia ni budak taman perumahan aku jugak. Baru tahu... Mana tahu, dia beraya uma cousin dia tahun ni dengan si Fahmi, senang cket nak mintak autograph.. Ngeh3..


No comments:

Saya Nak Upah (wat muka chomel..)