Followers

December 21, 2010

addict -_-

Assalammualaikum. 
Ouh, makin hari makin menggilai dunia fesyen. 
Apakahhhhh ???
Tak mahu menjadi mangsa fesyen buat masa ini kerana kepingin membeli barang atas hasil duit sendiri.
Akan tetapi.... 
Tak dapat menahan nafsu melihat gaya mereka di luar sana yang sangat menggiurkan. 
Wah, ayat macam nak geli geli pulak kan aku nih. 
Sangat adore melihat mereka menggayakan fesyen up-to-date but still muslimah. I love it =)
Sampai terikut-ikut di buatnya dan terus webcam suruh tengok ada gaya tak?? (okie, sedap kan hati mestilah cakap ada gaya) :D






Okey. Sila GELAK =) Kenapa saya tak seswai pakai camni.. Sebab nanti nampak lagi BULAT. 

Terima Kasih. 

Assalammualaikum

3 comments:

Qema said...

wow maa da ade gaya..bukan senang nk tgk ko begaye cmni. i loike! tapi tak dinafikan la memang ada nmpak kebulatan sedikit. hehe =D

Qema said...

lg 1 ma, cmne ko setting comment approval ni eh??puas aku cari..

isma_izzaty said...

haha, ma !!! aku buang tebiat je tuh. asyik baca belog orang, diorang upload pic pakai tudung trend sume gaya nak mcm yuna je. haihh.. terpaksa wat muncung cket bg nampak bujur cket. HAHA.. Setting komen mcm biasa je ma. Ko nye xleh nak approve comment eh? try g setting. n comment. one level with basic, pusblishing, formatting. then, try adjust kat ctu.

Saya Nak Upah (wat muka chomel..)