Followers

December 5, 2010

December

Today is Sunday. Ada MELODI. Yeayyyy !!! So, jangan lupa layan Melodi okies hari ni. 

Silalah datang kembali mood untuk berbelog. Malas sangat nak update belog tapi dah hias cantik-cantik dan yang penting sekali dah buang masa ku berjam-jam mencari template untuk blog konon nak cantik macam belog kawan-kawan yang lain tapi masih belum se chantek belog-belog mereka. Haih, aku ni harap je amek Networking tapi masih tak PRO lagi dengan dunia perangkaian seperti ini. huhu ~ 

December ini ada majlis kawan-kawan mendirikan masjid. Selagi ada kelapangan waktu, akan aku penuhi undangan tersebut. Pada 28hb November 2010 (Ahad), kawan aku time study di Politeknik Shah Alam, Shuhaidah binti Shaharom telah selamat diijabkabulkan dengan pasangannya Mohd Farhan Ali. Dan semalam  (04hb December 2010) adalah kawan semasa study di MGS dulu, OUH sangat tak sangka Lailatul Fadzillah Abdul Hadi dah sah menjadi isteri orang yang telah berlangsung di Dewan Teluk Pulai, Klang. Dan kawan saya Emy Aida binti Mohd Yusof juga, rakan sekolah Teknik Ampangan, telah selamat mendirikan masjid bersama pasangan hidupnya pada 20h November 2010 di Kepong, Selangor. Tapi, majlis Emy aku tak dapat pergi. OUH, mereka berdua (Emy & Lailatul) adalah kawan sebelah meja semasa zaman persekolahan dulu. Dengan Emy, dua tahun (Form 4 & Form 5) kami duduk sama-sama dalam kelas. So, memang banyak la kenangan dalam kelas. Dan Lailatul pun ada member semeja masa di MGS. Haihhh ~ Memang sangat tak sangka-sangka. Kalau ingat balik, dulu-dulu ada jugak gatal-gatal cakap pasal kahwin dengan mereka ini semua. Dan sekarang, semua nya dah hadapi realiti kehidupan itu. Dan sekarang, aku nak tengok Nur Hakimah Nur Hashim punya turn plak. Hehehe.. Kawan baik semasa study di Andalas suatu ketika dulu. Kami berdua dulu memang sangat comot ok. Tapi masih gatal-gatal suka kat abang-abang senior. Haha ~ Dan kawan-kawan aku semasa study di Politeknik Shah Alam, Ruzanna Razali, Nurul Aqma dan Nur Izzati... Milik siapakah mereka ini??? Kita tunggu bila sampai waktu =)) Dan kawan-kawan di UiTM Arau, Perlis.. Semoga aku dapat berkongsi kegembiraan bersama mereka semua. Amiin.

Majlis Perkahwinan Shuhaidah Shaharom & pasangan

Picture ni blur cket, x bawa kamera ;(( Guna kamera HP Haida..






Ok.BYE

4 comments:

Unknown said...

milik si dia yang ku tunggu2 pinangannya..kiki :) ma, kamu bilalah pula?

isma_izzaty said...

hihi.. yang ko aku tau ko tunggu pinangan sape ;) saya lambat lagi mek.. tunggu pinangan dari si dye jugak la ni..

Unknown said...

hihi same2la kite mnunggu n mintak2 dicepatkn

isma_izzaty said...

hehehe.... zana gataiiii ~

Saya Nak Upah (wat muka chomel..)